Najbolje vježbe za učvršćivanje kože lica

Kako starimo, prirodna produkcija kolagena se smanjuje te koža gubi elastičnost i čvrstoću. Izloženost suncu, gravitacija, pušenje i gubitak težine doprinose opuštanju kože. Ako želite učvrstiti mišiće lica, mišićna masaža lica je najbolje rješenje. Kao što vježbanje podiže i zateže mišiće vaše stražnjice i bedara, masaža lica će zategnuti mišiće lica. Jačanje i toniranje mišića lica će pomoći cirkulaciji krvi bogate kisikom u lice te dati koži čvrst i podignut izgled.

Vježbe za učvršćivanje kože čela, očiju, obraza i usana
Izvođenje vježbi za lice kao dijela dnevne anti-age rutine je dobra ideja kako biste učvrstili mišiće lica te smanjili opuštenost kože. Vježbe za lice će vam pomoći tonirati i učvrstiti mišiće lica te pomoći da izgledate mlađe bez bolnih injekcija ili skupih kozmetičkih zahvata. Vježbe za lice pomažu učvrstiti različita područja vašeg lica. Vježbanjem slijedećih vježbi ujutro i uvečer će doprinijeti da vaša koža bude čvršća, zategnutija te da izgledate mlađe.

Najbolje vježbe za učvršćivanje kože čela

➡ Vježba za čelo br. 1
Vježbajte mišiće čela. Postavite kažiprste iznad očiju i povlačite prema vjeđama dok istodobno podižete obrve. Ponovite 10 puta. Ova vježba pomoći će vam da se riješite bora sa čela.
➡ Vježba za čelo br. 2
Sjednite ravno i potpuno opustite lice. Smjestite prste iznad obrva. Lagano pritišćite obrve prema očima te namrštite nos što je više moguće. Zadržite položaj brojeći do 10, zatim opustite pritisak. Ponovite ovu vježbu 10 puta kako biste učvrstili mišiće i kožu čela.
➡ Vježba za čelo br. 3
Lezite na leđa u krevetu. Pustite glavu da visi preko ruba. Istovremeno otvorite oči koliko god možete te podignite obrve što je više moguće. Opustite se i ponovite ovu vježbu 5 puta.
➡ Vježba za čelo br. 4
Namrštite se što je više moguće te pokušajte dovesti obrve preko očiju dok ih pomičete jedne prema drugima. Zatim podignite obrve i otvorite oči što je više moguće. Ponovite vježbu 5 puta.

Optical Express

Najbolje vježbe za učvršćivanje kože oko očiju

➡ Vježba za oči br. 1
Nježno tonirajte mišiće očiju pritišćući ih s dva prsta (kažiprstom i srednjim prstom) sa svake strane oka, dok otvarate i zatvarate oči u brzom ritmu. Ponovite 10 puta.
➡ Vježba za oči br 2.
Gledajte ravno ispred sebe. Pogledajte prema gore što je više moguće, te prema dolje što je više moguće, ne mičući glavu. Opustite se gledajući ravno ispred sebe. Ponovite 5 puta.
➡ Vježba za oči br. 3
Sjedite ravno sa zatvorenim i opuštenim očima. Dok držite oči zatvorenima, podignite obrve što je više moguće te spustite vjeđe što je više moguće. Zadržite tu poziciju 5 sekundi. Opustite i ponovite 5 puta kako biste se riješili bora i opuštene kože oko očiju.

Najbolje vježbe za učvršćivanje kože oko usana

➡ Vježba za usne br. 1
Zatvorite usta, stisnite zube, zatvorite usnice čvrsto te opustite mišiće lica. Dok držite usnice zatvorenima, smjestite kažiprste na kutove usana te se nasmijte koliko god je moguće. Pritisnite usne prema gore s prstom te držite poziciju 10 sekundi te se opustite.
➡ Vježba za usne br. 2
Sjednite u stolac te zamahnite glavom prema natrag i gledajte u strop. Snažno naborajte usne, kao da želite poljubiti strop. Privucite ih prema naprijed kao da pokušavate poljubiti strop. Držite poziciju 20 sekundi, opustite te ponovite 10 puta.
➡ Vježba za usne br. 3
Naborajte usne. Savijte mišiće usana kako biste podigli usne što bliže nosu. Držite i brojite do 5. Vratite usne u opuštenu poziciju te ponovite vježbu 5 puta.

Najbolje vježbe za učvršćivanje kože obraza

➡ Vježba za obraze br.1
Držite usne zatvorenima. Naborajte ih pomoću mišića obraza. Osjetite kako se koža napreže. Držite naboranu kožu usana 10 sekundi, opustite te ponovite 5 puta.
➡ Vježba za obraze br. 2
Uzmite dubok udah te napuhnite desni obraz te zadržite 6 sekundi. Tada premjestite zrak u lijevi obraz i držite slijedećih 6 sekundi. Usmjeravajte zrak prema donjoj usnici te držite 6 sekundi, zatim prema gornjoj i držite 6 sekundi. Ponovite vježbu 10 puta.
➡ Vježba za obraze br. 3
Sa zatvorenim usnama se opušteno nasmiješite te usisajte obraze duboko prema ustima i zubima. Držite ovu poziciju 5 sekundi te opustite. Ponavljajte vježbu 10 puta.

Ocjena članka:

0 / 5 0

Možda će vas zanimati

Novi članci